• UROCZYSTE ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2023/2024

• Rok szkolny 2023/2024 przechodzi powoli do historii naszej szkoły, jego zakończeniem są oczywiście wakacje. 21 czerwca 2024 r. uroczyście pożegnani przez panią dyrektor Magdalenę Słupską i całe Grono Pedagogiczne uczniowie odebrali świadectwa, dyplomy, nagrody i podziękowania.

Na akademii z okazji zakończenia roku obecny był Jarosław Margielski - Prezydent Otwocka, który życzył całej naszej społeczności bezpiecznych i wspaniałych wakacji.

Pan Artur Gniadek Przewodniczący Rady Rodziców, podsumował tegoroczną pracę RR, a my wszyscy podziękowaliśmy wszystkim zaangażowanym w tym roku. Podziękowań było wiele, bo takiego wsparcia i zaangażowania ze strony Rodziców, które jest nieocenione było bardzo wiele, szczególnie po ostatnim częściowym zalaniu szkoły, ale nie tylko.

Klasy 3a i 3b wraz z panią Julią Michałowską i panią Aleksandrą Warchoł, pożegnały uroczyście pierwszy etap edukacyjny, wystąpił Szkolny Zespół Wokalny wraz z Panią Alicję Bieńkowską - Wierzbicką, mieliśmy też przyjemność posłuchać dwóch utworów wykonanych na pianinie przez utalentowaną uczennicę klasy 7a Łucję Furmanek.

Puchar Dyrektora Szkoły zdobyła klasa 4b, a nagrodę wręczył im sam Pan Prezydent Jarosław Margielski.

Dziękujemy uczennicom i uczniom klasy 7a,7b,6b za pełnienie funkcji w poczcie sztandarowym.

Dziękujemy Wszystkim za cały rok spędzony z nami, za dzisiejszy mile spędzony dzień razem !!!

Do zobaczenia za dwa miesiące !!!

Życzymy wspaniałych, bezpiecznych WAKACJI !!!

• Pożegnania nadszedł czas …

• 20 czerwca 2024 r. odbyło się zakończenie nauki dla uczniów klasy ósmej.

Pani dyrektor Magdalena Słupska rozpoczęła uroczystość, na której gościliśmy przedstawicieli Rada Miasta Otwocka panią Barbarę Dylejko-Menin i pana Krystiana Kiełtykę, księdza proboszcza Jana Gołębiewskiego, przewodniczącego Rady Rodziców pana Artura Gniadka, Grono Pedagogiczne, Rodziców i Uczniów. Uczniowie otrzymali świadectwa, dyplomy, Rodzice podziękowania. Przekazany został sztandar klasie siódmej, która w sposób humorystyczny pożegnała swoich starszych kolegów.

Po części oficjalnej polonezem rozpoczęła się druga część uroczystości czyli pożegnalny Bal Ósmoklasisty.

Drodzy Uczniowie ten etap macie już za sobą, przed Wami nowe możliwości. Kochani powodzenia !!!

• Nagrody Prezydenta dla naszych uczniów.

• Z ogromną radością i dumą informujemy, że w dniu dzisiejszym w Teatrze im. Stefana Jaracza w Otwocku, Pan Jarosław Margielski - Prezydent Otwocka wręczył naszym uczniom nagrody za wybitne osiągnięcia w dziedzinie edukacji i sportu.

Zuzanna Zielińska z klasy 7b otrzymała nagrodę Prezydenta za wybitne wyniki w nauce oraz osiągnięcia w dziedzinie artystycznej;

Aniela Bąk z klasy 7b otrzymała nagrodę Prezydenta za wybitne osiągnięcia muzyczne;

Agata Szczypa z klasy 7a otrzymała nagrodę Prezydenta za wybitne osiągnięcia sportowe:

Aż trzech uczniów z jednakową i bardzo wysoką średnią ocen - Amelia Biernacka 4b, Jan Gniadek 4a, Dawid Walasek 4a otrzymało nagrodę Prezydenta za najwyższą średnią w szkole;

Uczniom, rodzicom oraz nauczycielom SERDECZNIE GRATULUJEMY !!! BRAWO !!!

• Wycieczka klas 3

• 13 czerwca 2024 r. rozpoczęła się 2-dniowa wycieczka klas trzecich do Wrocławia. Wszyscy zwiedzili Ogród Japoński, Rynek szlakiem krasnoludków, Hydropolis oraz Halę Stulecia z pokazem fontann.  Wycieczkę uczniowie zakończyli rejsem po Odrze i wizytą w ZOO, które ma aż 33 hektary! Nie zabrakło pysznego jedzenia oraz dobrych humorów!  Zmęczeni, ale szczęśliwi wrócili do domu…

• Wycieczka klas 5 i 6

• 12 czerwca 2024 klasy 5 i 6 rozpoczęły trzydniową wycieczkę do malowniczej miejscowości Piękna Góra, oddalonej o 3 km od Giżycka. Uczniowie aktywnie spędzali każdą chwilę podczas licznych zajęć w terenie. Klasy z animatorami miały atrakcje takie jak survival, dzika kuchnia, strzelnica, kajaki czy wspólne ognisko z kiełbaskami. Uczniowie spędzili intensywne trzy dni w ośrodku Gwarek . Pełni pozytywnej energii odliczają dni do zbliżających się WAKACJI.

• Szkolny Dzień Dziecka

• Wspaniały dzień 7 czerwca 2024r. to Dzień Dziecka w naszej szkole i wyjątkowe chwile spędzone razem. Było cudownie, kolorowo i pysznie Jedliśmy popcorn, lody, watę cukrową, ciasta, kiełbaski z grilla. Baloniada pobiła wszystkie zabawy. Ponadto malowaliśmy buzie, włosy, pletliśmy warkoczyki, graliśmy w siatkówkę i koszykówkę, mieliśmy zawody sportowe. Skręcaliśmy balony i robiliśmy własne korale. Szaleliśmy aż na czterech dmuchanych zamkach. Uczyliśmy się udzielać pierwszej pomocy. Wóz strażacki z OSP Otwock Jabłonna był z nami i polewał nas dla ochłody, bo pogoda nam dopisała. A na zakończenie tańczyliśmy razem z Mała Orkiestra Dni Naszych

Wszystkie atrakcje dla naszych dzieci były sfinansowane przez Radę Rodziców, za co bardzo serdecznie dziękujemy - jesteście wspaniali.

Dziękujemy także firmie Citihome - Agencja Nieruchomości Otwock za podarowanie nam gadżetów i opłaceniu fotografa.

Dziękujemy Rodzicom za podarowanie upominków, które rozdaliśmy zwycięzcom w grach sportowych.

Klasa 3a wygrała w zawodach sportowych podarowany przez jednego z rodziców voucher na zwiedzanie strażnicy OSP.

Dziękujemy Rodzicom za pomoc przy obsłudze stanowisk, bez Was byśmy sobie nie poradzili.

Dziękujemy, Dziękujemy, Dziękujemy!

• Piknik rodzinny w Przedszkolu.

• 🎈💪🥳👏Było mnóstwo zabawy i atrakcji, które wywoływały uśmiech na twarzach dzieci i rodziców. Pomimo zmiennej pogody daliśmy radę i bawiliśmy się do końca. Odbył się koncert zespołu Mała Orkiestra Dni Naszych, pokaz tańca, karate i akrobatyki, spotkanie z OSP Otwock Jabłonna, zabawy plastyczne, malowanie buziek i włosow, tatuaże, skręcanie balonów i robienie gniotków, 3 dmuchańce i mnóstwo pyszności do zjedzenia: grill, słodka kawiarenka, popcorn i wata cukrowa. Dziękujemy, wolontariuszom ze Szkoła Podstawowa nr 2 im. Ireny Sendlerowej w Otwocku, Radzie rodziców i rodzicom za ogromne wsparcie w organizacji,  obsłudze stoisk i wspólną zabawę. 🎈💪🥳👏❤️

• Warsztaty dietetyczne

• Rada Rodziców sfinansowała naszym uczniom fantastyczne warsztaty dietetyczne. Dzieci z klas 1 - 3 oraz klasy 5a, 5b i 6a wybrały temat "Cukier-słodka trucizna, czyli jak mądrze wybierać", prowadziła je 29 maja, 3 czerwca oraz 5 czerwca 2024 r. pani dietetyk Marta Kawińska. Uczniowie dowiedzieli się, który cukier jest dobry, a który sprzyja nadwadze i zagraża zdrowiu. Na wybranych przykładach przeliczały ile kostek cukru zawierają ulubione przekąski i co może być zdrowym zamiennikiem sklepowych słodyczy.

Klasy 4a,4b,6b,7a,7b i 8a wybrały tamat „Matematyka dla mózgu”. Nasi uczniowie dowiedzieli się jak być sprawnym i zdrowym, co wpływa korzystnie na pracę mózgu. Jak zrobić zdrowe śniadanie, sałatkę owocową, obiad, deser. Poznali również produkty, które są kolorowe, reklamowane, ale bardzo niebezpieczne, bo zawierają ilości cukru przekraczające dopuszczalne normy, konserwanty, barwniki i kwasy. Czy teraz polubimy ryby, jajka, awokado i warzywa czy wybierzemy ciasteczka i coca colę? Uczniowie już wiedzą.

Dziękujemy Radzie Rodziców za zasponsorowanie cyklu warsztatów, w , których udział wzięli wszyscy uczniowie szkoły.

• Pokaz owadów

• Klasy pierwsze i drugie przeniosły się 4 czerwca 2024 r. do świata owadów! Miały możliwość posłuchania ciekawostek o tych zwierzętach, pooglądania wyjątkowych okazów, a nawet pogłaskania niektórych z nich. Po tym pokazie dzieci na pewno będą pamiętały, że owady są bardzo pożyteczne. Należy je poznawać, bo boimy się tego czego nie znamy, a owady wcale nie są straszne, nawet te największe. Dziękujemy Radzie Rodziców za sfinansowanie takich ciekawych zajęć !!!

• Wyjście z okazji Dnia Dziecka

• Klasowy Dzień Dziecka - z takiej okazji klasy 1a i 1b wybrały się 3 czerwca na lody. Każdy wybrał sobie swój ulubiony smak. Dodatkową atrakcją była wizyta na placu zabaw w Parku Miejskim. Huśtawki, karuzela, zjeżdżalnie… Wszyscy wspaniale się bawili!

• Wycieczka klas 4-tych

• W poniedziałek 3 czerwca 2024 r. nasi uczniowie odwiedzili Nadbużański Park Krajobrazowy. W Pałacu Padarewskich "Julinie" zorganizowane zostały warsztaty edukacyjno - przyrodnicze - film o NPK, robienie ozdobnych ramek, zwiedzanie ścieżki edukacyjnej "Dolina Dolnego Liwca". Klasy czwarte dziękują za wyjazd i super dzień Mazowiecki Zespół Parków Krajobrazowych.

• 3-dniowa wycieczka klas 7 i 8

• 27 maja 2024r. klasy 7a,7b i 8a rozpoczęły wycieczkę w Góry Świętokrzyskie. Pierwszym punktem zwiedzania była wyprawa na Łysą Górę do Sanktuarium Relikwii Drzewa Krzyża Świętego, następnie zwiedzili Muzeum Przyrodnicze Świętokrzyskiego Parku Krajobrazowego. Ostatnim punktem pierwszego dnia wycieczki była Średniowieczna Osada w Hucie Szklanej.

Drugi dzień wycieczki w okolicach Gór Świętokrzyskich to 28 maja. Uczniowie zaraz po śniadaniu zwiedzili Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku następnie udali się do parku rozrywki i miniatur Sabat Kraino. Po zwiedzaniu był czas na rozrywkę w parku linowym To był dzień pełen emocji. 29 maja przed południem uczniowie odwiedzili Centrum Nauki Leonardo Da Vinci oraz Podzamcze Chęcińskie, gdzie pan przewodnik ciekawie opowiedział im o zamku. To była pouczająca lekcja historii. Po obiedzie uczestnicy wycieczki udali się w stronę domu z głową pełną wspomnień.